ponedeljek, 8. april 2013

Darilca za fanta - birthday presents for my boyfriend

Že prejšnjič sem objavila delček darila, ki sem ga naredila za fantov 24. rojstni dan. 

Izdelala sem mu še izvirno voščilnico in ujemajočo se kuverto za 2 vstopnici za dogodek. V Zari sem kupila belo moško majico in jo poslikala s silhueto košarkaša, za piko na i pa sem spekla še torto. Vse to se je seveda moralo nekako ujemati. Omeniti moram še to, da je moj fant velik ljubitelj Lakersov in še posebej igralca s številko 24, Kobeja Bryanta. Tako da sta bili vodilni barvi pri mojem ustvarjanju VIJOLIČNA in RUMENA, kakor dresi Lakersov, in pa številka 24. 

Za majico sem si najprej izdelala šablono, katero sem narahlo s svinčnikom obrisala na majico. Pobarvala sem jo z barvami za tekstil, ki jih kupim v Prometeju v Ljubljani. 

So I made this t-shirt with silhouette of a basketball player. At first I made stencil of it and lightly outlined it with a pencil on a t-shirt. I coloured it with colours for textile.




Na koncu sem vse dele darila tudi lepo zavila, spet v vijolično - rumeni kombinaciji:

 At the end I wrapped and decorated all of the gifts, also in violet and yellow combination. 


Zvečer pa sem darilo predala v prave roke. Takole nekako je izgledal moj izredno zadovoljen fant ;)

That's my happy boyfriend after he received all presents :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar