sreda, 10. april 2013

funny easter decoration



Čiv Čiv :) 

There is an idea how to decorate your Easter cold cuts. 

Tukaj je ideja, kako dekorirati velikonočni NAREZEK. Sicer je za letos velika noč že za nami, ampak ideja vam mogoče pride prav naslednje leto :)

Sama sem skuhala 2 jajci, ju olupila in jima odrezala spodnji del, tako, da sta lepo stala na podlagi. Na vrh jajca in na sprednjo stran, kjer bo stal kljun, sem naredila manjše zareze. Iz KORENJA sem izrezala nekakšno ''kronico'' in jo vtaknila na vrh jajca, nato pa sem iz korenja izrezala še trikotniček in ga vtaknila v zarezico za kljunček. Za oči sem uporabila cel poper. 

In PIŠČANČKA sta gotova! Seveda lahko po želji oblikujete tudi več piščančkov.

Prilagam še nekaj idej, ki sem jih našla na http://pinterest.com/ . 







Ni komentarjev:

Objavite komentar